رهایی از اضطراب اجتماعی و شرم و خجالت در جمع

🔔 گزارش موفقیت درمان هیپنوتیزمی رهایی از اضطراب اجتماعی و شرم و خجالت در جمع

💐 یکی از مراجعین محترم مطب که سیر درمانی خوب و موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته اند ، لطف نموده و سه صفحه از حس و حال خود در باره سیر و نتایج درمانی خود نوشته اند . تایپ شده مطالب ایشان را ملاحضه می فرمایید و دست خط ایشان در پرونده بایگانی می باشد .

🔴 سال ها بود که من با اضطراب و عدم اعتماد به نفس مواجه بودم . ازکودکی تا چندی پیش اضطرابی را که مدام با من بود ترس از صحبت کردن سر کلاس تا پای تخته حاضر شدن در میهمانی ها ، رقصیدن و یا حتی یک پانتومیم ساده در جمعی دوستانه ، بازی کردن در کلاس . زبان دلم نمی خواست حرف بزنم و حالا تا چندی پیش در کلاس های آموزش ضمن خدمت که در اداره برگزار می شود همیشه موقع یک سوال استاد یا معلم . سرم را می دزدیدم . تا همین چندی پیش حس می کردم کل اطلاعات از ذهنم پاک می شود . وکیل بودم اما از دادگاه رفتن واهمه داشتم هر روز صبح که بیدار می شدم سنگینی خاصی روی قفسه ی سینه ام بود ، یک دلشوره ی مداوم . نیرو برای انجام کارهای روزمره ام نداشتم . زندگی لحظه به لحظه برایم سخت تر می شد….                          

 🔵 می دانستم این مشکل به دوران کودکی ام بر می گردد . آن ناکامیها و سر خوردگی های کودکی را از خانه و خانواده …به همین جهت وقت مشاوره می گرفتم به روانشناسان بسیاری مراجعه کردم عمده ی صحبتشان این بود که باید عمدتا با مشکلم روبه رو بشوم مثلا در جمع مردم صحبت کنم . می گفتن کارهایی را که از آن ها واهمه داری را انجام بده اما مگر می شد ؟ نیاز به راهکار عملی بود تا اینکه روزی در اینترنت سرچ می کردم و به دنبال روانشناسی هیپنوتراپ بودم که با شما آشنا شدم …    

 👌فورا تماس گرفتم و وقت مشاوره گرفتم و جلسات ما پس از  آن شروع شد . جلسات مختلف مشاوره و آزمون و تست و نهایتا بعد از چند جلسه مشاوره ی حضوری نوبت به هیپنوتیزم رسید . جلسات بی نظیر هیپنوتیزم و معجزات آن …  

 ❇️ جلسات اول هیپنوتیزم برام با استرس همراه بود می ترسیدم و کمی اضطراب داشتم اما همین که با داستان شما همراه می شدم نگرانی هایم می رفت .    

 💐 هرچه بیشتر ذهنم را به شما می سپردم اثرات و معجزات هیپنوتیزم ها برایم آشکار میشد . جلسات اول هیپنوتیزم تا عمق ترس من از رفتن به دادگاه و میهانی ها اثر کرد و ترس من از رفتن به دادگاه بر طرف شد . باورم نمی شد که این موضوع اثر دائمی داشته باشد . از رقصیدن در میهمانی ها دیگر هراسی نداشتم .  

 👌 همیشه بعد از جلسات روان درمانی و هیپنوتیزم بسیار فکر می کردم و گاهی دلیل ترس ها و اضطراب ها برایم آشکار می شد و جالب این که در بسیاری موارد همین فهمیدن دلیل یک واکنش ، باعث رفع آن اضطراب و ترس بود …      

 💐 آقای دکتر روحانی عزیز ، رازهای نا خودآگاه برایم بسیار شگفت انگیز است . حالا جلسات هیپنوتیزم بسیار عمیق تری دارم ، طوری که پس از جلسات ، گاهی سردرد های خاصی می گیرم ، البته بسیار کوتاه مدت که دلیل آن عمق خلسه ای است که برایم ایجاد می شود اما این میزان آرامش که برایم ایجاد شده آرزوی دیرینه در زندگی من بوده است و آن را مدیون شما هستم  .   

📣 تخصصی که در شرایط پیش بینی نشده ی جلسات هیپنوتیزم ، چطور با دانش خود ، مدیریت ذهن و ناخودآگاه مرا به خوبی به اختیار گرفتید . حالا بعد از ۳۵ سال زندگی ، احساس می کنم شاید چندی است که احساس آرامش دارم و آن سنگینی از قفسه ی سینه ام برداشته شده . جالب بود برایم که فهمیدم دلیل بی نیرو بودنم و بی رمق بودن من در کارهای روزمره ام ، هدر رفتن نیروام به جهت دلشوره و اضطراب مداومی بود که با خود داشته ام و در یکی از هیپنوتیزم های اخیر با رفع این نگرانی توان و نیروی بالایی در انجام امور روز مره ام به وجود آمده است  .   

   📣 مطلب جالب دیگر اینکه ؛ جلسات هیپنوتیزم های اخیر دقیقا مثل یک عمل جراحی است که تا چند روز دوران نقاهت دارد ( دورانی که دچار یک نوع سردرگمی هستم حدود ۳ تا ۴ روز مفاهیم گذشته و حال در ذهنم در حال جابه جایی هستند ) اما پس از این مدت کوتاه همه چیز بسیار دقیق در جای خود قرار می گیرند و آن وقت است که جادوی هیپنوتیزم ، خودش را روشن و شفاف نشان می دهند و تغییرات آغاز می شوند آقای دکتر روحانی عزیز ، از راز های درمان می گویم تا همه بدانند می توان از درد ها رهایی یافت . دردها و غم ها تمام شدنی است و زندگی روی خوشترش را به انسان نشان می دهد اگر بخواهی و طالب باشی  .