گزارش هیپنوتیزم درمانی موفق واژینسموس

گزارش  هیپنوتیزم درمانی موفق واژینسموس

( درمان ترس ناخودآگاه زن از رابطه جنسی کامل و دخول در زندگی زناشویی )

 

خانمی جوان با شماره پرونده ۵۷۸۰ به مطب مراجعه کرد و شکایت از واژینسموس ۴ ساله داشت ( ترس ناخودآگاه از رابطه جنسی کامل و انجام دخول علی رغم میل خودآگاهش ) . اظهار می کرد ۴ سال زندگی مشترک دارد اما همسرش را از زابطه جنسی کامل محروم کرده و حالا همسرش تقاضای طلاق دارد ، علی رغم اینکه یکدیگر را خیلی دوست دارند و زندگی عاشقانه ای داشته اند . ترس او در حدی بود که حتی در ذهنش نمی توانست رابطه جنسی کامل و دخول با همسرش را تجسم کند و در ذهن بپذیرد . با توجه به مهلت زمانی که همسرش برای درمان نهایی گذاشته بود و اینکه چند بار در پی درمان رفته اند پاسخ نداده است و او از درمان ناامیدی صد در صد دارد ( لازم به ذکر است که ؛ بعد از گذشت دو جلسه از درمان با همسر وی تماس گرفتم تا همراهی او را در جهت درمان درخواست کنم و اینکه  درمان کامل همسرش بدون همکاری وی امکان پذیر نیست . گفت خسته شده است و با توجه به صرف هزینه ها و درمان های قبلی ، هیچ امیدی به درمان ندارد و مرا هم از تلاش جهت درمان خواست ناامید کند . اما بعد از صحبت های بیشتر ، با سردی پذیرفت همکاری کند و گفت علم و تجربه و مهارتم را به کار گیرم ) . در ۷ جلسه و طی ۲۰ روز ، درمان با موفقیت انجام شد و تلفنی گزارش رابطه جنسی کامل و موفقیت آمیز چند باره را گزارش دادند . چند شب قبل ، این زوج محترم ، با یک کیک جهت سپاسگزاری به مطب آمدند . نظرات این زوج محترم که دست خط آنها در پرونده بایگانی می باشد در زیر آمده است ؛

نظر خانمی که واژینسموس ۴ ساله اش درمان شد ؛

به عنوان یک انسان که تونسته بر یک ترس بزرگ و یک شکل حاد غلبه کنه واقعا احساس خوبی دارم . اولین روزی که به جناب دکتر روحانی مراجعه کردم اصلا فکر نمی کردم که بتونم این مشکل بزرگ رو از بین ببرم . من کاملا نا امید بودم و حتی در فکرم هم نمی تونستم این رابطه ی خوشایند رو تجسم کنم .

الان در جایگاه یک واژینیسموسی که این بیماری رو برای همیشه از زندگیش خارج کرده با اطمینان کامل می گم که این رابطه که برای من سخت ترین کار دنیا بود به راحت ترین شکل ممکن انجام شد و هیچ کدوم از مشکلاتی که تو ذهنم داشتم حقیقت نداشت . امیدوارم که همه اراده کنند که واژینیسموس رو برای همیشه از بین ببرند .

با تشکر از آقای دکتر

 

نظر همسر مرجع بعد از درمان واژینسموس ۴ ساله همسرش ؛

همه ما برای حل مسائل پیپیده دنیای امروز ، به پدر و مادر یا راهنمای خیلی عالی نیاز داریم ، ولی نه لزوماٌ پدر و مادری که ما ابتدا از اونها متولد شدیم . منظورم افرادی هستش که مثل پدرها و مادرهایی دلسوز به ما کمک می کنند از این بن بست های زندگیمون بیرون بیایم ، مثال بارزش همین بن بست واژینسموس که چهار سال خانواده کوچیک ما رو توی حالت ناامیدیتمام فرو برده بود و انگار هیچ خروجی از بن بست وجود نداشت ….

جناب دکتر روحانی که من ایشون رو پدر خودم می دونم به من و همسرم یک تولد تازه بخشید و ما از این بن بست چهار ساله به لطف این پدر متخصص و دلسوز برای همیشه رها شدیم …. و من پیشنهاد می کنم به همه زوجهایی که مشکلی مشابه دارند پدر راهنمایی که می تونه شما رو از این با بست بیاره بیرون حتماٌجناب دکتر روحانی هستن ….