عناوینی از همایش ها ، سخنرانی ها و تدریس ها

نشست ماهانه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی

موضوع :     

 مدی تیشن

سخنران :   

  دکتر سعادت الله روحانی

زمان :       

  پنجشنبه –۲/۱۲/۸۶ – ساعت ۲۰

مکان :       

 هنرستان ۹ – دانشکده بهزیستی

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

نشست ماهانه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی

موضوع :     

  مدیریت غلبه بر استرس

سخنران :   

  دکتر سعادت الله روحانی

زمان :       

  پنجشنبه –۳/۲/۸۸ – ساعت ۲۰

مکان :       

 هنرستان ۹ – دانشکده بهزیستی

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

نشست ماهانه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی

موضوع :     

  مدیریت زمان و برنامه ریزی بهتر با هیپنوتیزم

سخنران :   

  دکتر سعادت الله روحانی

زمان :       

  پنجشنبه –۱/۷/۸۹ – ساعت ۲۰

مکان :       

 هنرستان ۹ – دانشکده بهزیستی

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

ارائه سخنرانی در همایش معرفی هیپنوتیزم در دانشگاه پیام ور مشهد

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)

مسوول انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی مشهد:
هیپنوتیزم به درمان بیماری‌ها کمک می‌کند

علمی و آموزشی  ۲۰/۱۲/۱۳۸۹  ۱۴:۱۶:۱۷

۸۹۱۲-۵۸۸۶-۵ کد خبر

 

مسوول آموزش انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی خراسان گفت: هیپنوتیزم به تنهایی در درمان بیماری موثر نیست ولی به درمان بیماری‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خراسان، دکتر سعادت الله روحانی در سمینار علمی هیپنوتیزم که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، به تعریف و تشریح این علم پرداخت و افزود: هیپنوتیزم یک وضعیتی است که به فرد کمک می‌کند تا به یک نقطه تمرکز کند و این شرایط در هوشیاری کامل به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: در حین عمل هیپنوتیزم، هر چند بیمار خواب به نظر می‌رسد اما در واقع خواب نیست بلکه در سطحی از آگاهی قرار دارد و در این شرایط قدرت پذیرش و عکس العمل فرد افزایش زیادی پیدا کرده است.

مسوول انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی مشهد در خصوص تغییرات و مشخصات فیزیولوژیکی فرد هیپنوتیزم شده افزود: با هیپنوتیزم حالت‌های خاصی مانند کاهش تعداد ضربان قلب، رنگ پریدگی، حالت رخوت و سستی، در فرد رخ می دهد.

وی هدف از عمل هیپنوتیزم را وارد شدن به ضمیر ناخودآگاه فرد وارتباط با آن عنوان کرد واابرازداشت: سه مرحله جذب، انفکاک، ‌تلقین پذیری از مکانیسم عمل هیپنوتیزم است. با این عمل همه افراد به یک سطح از هیپنوتیزم وارد نمی‌شود و این اتفاق با پذیرندگی فرد متفاوت است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه افراد از نظر سطح‌پذیرندگی به سه دسته تقسیم می‌شوند، گفت: دسته اول افرادی هستند منطق گرا که به سختی هیپنوتیزم می‌شوند. دسته دوم افرادی هستند که احساسی عمل می‌کنند و به راحتی هیپنوتیزم می‌شوند و دسته سوم افرادی هستند که مابین این دو دسته که اکثریت مردم در این دسته قرار دارند.

در ادامه دکترعبدالحسین تفضلی مقدم مدیرگروه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه پیام نور مشهد با بیان اینکه روانشناسی با تمام مسائل زندگی ما عجین شده است،‌ افزود: دانشگاه پیام نور با برگزاری این چنین سمینارهایی سعی بر بررسی بهتر این کاربردها در زندگی اجتماعی مردم دارد.
انتهای پیام

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ارائه سخنرانی در کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران – کاربردهای هیپنوتیزم در دندانپزشکی

هفته نامه غذا و خراسان ( شماره ۸۹ )

نهمین همایش بین‌المللی انجمن ارتودنتیست‌های ایران در هتل پردیسان برگزار شد

نهمین همایش بین‌‌المللی انجمن ارتودنتیست‌های ایران در طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت سال جاری با حضور جمعی از اساتید و پزشکان بین‌المللی و داخلی و دانشجویان دندان‌پزشکی در مجموعه هتل پردیسان برگزار گردید. در این همایش اساتید و سخنرانان داخلی و خارجی به ایراد سخنرانی پرداختند. دکتر محمد باصفا رئیس همایش، اهداف برگزاری این همایش را به خبرنگار غذا و خراسان این‌گونه عنوان کرد: هدف اصلی این همایش در واقع ارتودنسی و بهبود کیفیت زندگی است. ارتودنسی یکی از رشته‌های دندان‌پزشکی است، با هدف مرتب کردن دندان‌های نامرتب، تنظیم روابط استخوان‌های فک و در مجموع ایجاد شرایطی که بیمار بتواند راحت‌تر غذا بخورد، تنفس کند،  لبخندی زیبا داشته باشد و در مجموع راحت‌تر زندگی کند. وی در ادامه می‌افزاید: در این همایش ۴۹ سخنرانی در دو پانل مختلف، ۱۱۴ پوستر، ۳ کارگاه (workshope) و یک غرفه نمایشگاهی بزرگ تجهیزات ارتودنسی و… خلاصه ای از مجموعه فعالیت‌های شبانه‌روزی جمعی از اساتید، پزشکان و عزیزانی است که در یک سال گذشته فعالیت داشته‌اند.

دکتر سعادت الله روحانی مسئول آموزش انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی خراسان و یکی از سخنرانان این همایش به اثرات مثبت هیپنوتیزم در علم پزشکی اشاره کرد و افزود: هیپنوتیزم در پزشکی و دندان‌پزشکی کاربردهای فراوانی دارد؛ نظیر از بین بردن عادت‌های بد، ایجاد عادت‌ْهای خوب، رفع اضطراب، کاهش درد، ترک اعتیاد و در دندان‌پزشکی برای کاهش ترس از فعالیت‌های آن و ایجاد بی‌حسی برای کسانی که به مواد بی‌حسی حساسیت دارند و کاهش درد و پذیرش اعمال دندانپزشکی از کاربردهای هیپنوتیزم می باشد.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ایراد سخنرانی در هفتم مهرماه ۱۳۹۰

انجمن علمی هیپنوتبزم بالینی خراسان در پنجشنبه اول هر ماه ساعت ۲۰ جلسه سخنرانی در موضوعات هیپنوتیزمی برای شناساندن درست هیپنوتیزم برای عموم افراد جامعه برگزار می کند .

 

نشست ماهانه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی

موضوع :     

  کاربرد هیپنوتیزم در رژیم درمانی موفق

سخنران :   

  دکتر سعادت الله روحانی

زمان :       

  پنجشنبه –۷/۷/۹۰ – ساعت ۲۰

مکان :       

 هنرستان ۹ – دانشکده بهزیستی

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ایراد سخنرانی در دوره آموزشی آمادگی برای زایمان ایمن در یازدهم مهرماه ۹۰

برنامه تفضیلی دوره آموزش کلاسهای آمادگی برای زایمان ۲

روز اول

تاریخ برنامه ساعت عنوان سخنرانی ، کارگاه ، میزگرد و… نام و نام خانوادگی سخنران تخصص سخنران
۱۱/۷/۹۰ ۸:۳۰-۸ هیپنوتیزم۱ آقای دکتر روحانی دکترای پزشکی
۹-۸:۳۰ هیپنوتیزم۲ آقای دکتر روحانی دکترای پزشکی
۹:۳۰-۹ آوا در مانی فرزانه جعفر نژاد عضو هیئت علمی
۱۰-۹:۳۰ اصول پایه تکنبک های تنفسی صدیقه یوسف زاده عضو هیئت علمی
۱۰:۳۰-۱۰ پذیرایی    
۱۱-۱۰:۳۰ انواع تن آرامی فریده فرخی کارشناس ارشد مامایی
۱۱:۳۰-۱۱ انواع تن آرامی- کار گروهی فریده فرخی کارشناس ارشد مامایی
۱۳-۱۱:۳۰ نماز- ناهار    
۱۳:۳۰-۱۳ نمایش فیلم    
۱۴-۱۳:۳۰ کلاسهای آمادگی برای زایمان۳ مریم بهادر زاده عضو هسته آموزشی زایمان ایمن
۱۶-۱۴ تمرین عملی اعضا هسته آموزشی  

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

اجرای سمینار استرس و اضطراب و راههای مقابله با آن در ۲۰ آبان ۹۰

به دعوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد سمینار چهار ساعته ای تحت عنوان استرس و اضطراب و راههای مقابله با آن برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب دوره های باز آموزی حضوری در تالار ابن سینا توسط اینجانب برگزار خواهد شد .  در این سمینار ۴ ساعته  در موضوع استرس و نحوه برخورد با آن به طور مفصل صحبت خواهد شد و کار عملی ریلکس تراپی گروهی را برای همه مخاطبین حاضر در سالن اجرا خواهم نمود .  زمان برگزاری این سمینار در عصر روز جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ از ساعت ۱۷ الی ۲۱ خواهد بود . حضورشما و عزیزانتان را در این همایش پاس می داریم .

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

تکرار همایش غلبه بر استرس

همانطور که مطلع هستید در ۲۰/۸/۹۰ توسط اینجانب همایش بزرگ غلبه بر استرس با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از علاقه مندان در تالار ابن سینا برگزار شد که شرح آن در ادامه مطالب آمده است . با توجه به استقبالی که به عمل آمده این همایش در دو روز متوالی به شرح زیر تکرار خواهد شد :موضوع : همایش غلبه بر استرس همراه با هیپنوتیزم گروهی

سخنران : دکتر سعادت الله روحانی

زمان دومین همایش : پنجشنبه – ۱/۱۰/۱۳۹۰ – ساعت ۱۵ الی ۱۹ به مدت ۴ ساعت

مکان : میدان صدا و سیما  – مرکز تربیت معلم شهید هاشمی نژاد – تالار همایش امام علی

زمان سومین همایش :  جمعه – ۲/۱۰/۱۳۹۰ – ساعت ۱۵ الی ۱۹ به مدت ۴ ساعت

مکان : میدان تلویزیون – مرکز تربیت معلم شهید هاشمی نژاد – تالار همایش امام علی

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

( ۲۱/۱۰/۹۰ ) – سخنرانی های جدید

۱ ) به دعوت مجتمع آموزشگاههای پویندگان رسالت در روز پنجشنبه مورخه ۲۹/۱۰/۹۰ برای والدین دانش آموزان در موضوع ” مقابله با استرس ” صحبت خواهم نمود .

۲ ) به دعوت مرکز آموزش کارکنان آستان قدس رضوی در روز پجشنبه مورخه ۱۳/۱۱/۹۰ برای کارکنان آستان قدس رضوی در قالب سمینار ۴ ساعته ” راههای مقابله با استرس ” سخنرانی خواهم داشت .

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 ( ۲۶/۱۰/۹۰ )- سخنرانی برای خانواده رضوی

در پی دعوت انجام شده انشالله برای کارکنان و خانواده های محترم آستان قدس رضوی در شهر مشهد در قالب ” همایش خانواده رضوی ” با عنوان ” خانواده و هیجان نوروز ” در بعد از ظهر پنجشنبه  به تاریخ ۱۸/۱۲/۱۳۹۰ از ساعت ۱۹ صحبت خواهم نمود .

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 ( ۳۰/۱۰/۹۰ )-سخنرانی در باره استرس در تجربه عملی استرس

در عصر پنجشنبه ۲۹/۱۰/۹۰ از ساعت ۱۵ در حال سخنرانی بودم که تالار همایش شروع به لرزیدن کرد و ناخودآگاه همه حاضران در سالن سراسیمه به خارج از سالن رفتند و صدای بچه ام – بچه هام شنیده می شد و لحظه ای قبل در باره مکانیسم ایخاد استرس و واکنش جنگ و گریزی که در انسان بلافاصله ایجاد می شود صحبت می کردم که مصداق عینی آن را مشاهده کردیم . به لطف الهی پس لرزه زلزله ای که بعد متوجه شدیم منشا آن در نیشابور بوده تمام شد. پس از برگشت مخاطبان و آرام شدن سالن کلیپ گفتگو با خدا را گذاشتم و این داستان را تعریف کردم :کشتی در طوفان دچار عدم تعادل شد و کشتی در حال غرق شدن بود همه در حال بی تابی و رفت و آمد بودند اما کودکی در کمال آرامش در سر جایش نشسته بود . بعد از پایان ماجرا که ختم به خیر شد سراغ آن کودک می روند و می گویند چرا تو از سر جایت تکان نخوردی و آرام بودی . کودک گفت: چون پدرم ناخدای این کشتی است و او را قبول دارم که می تواند کارش را خیلی خوب انجام دهد . من فرصت را غنیمت دانستم تا به خودم و مخاطبان و حالا به تو دوست عزیز یادآور شوم که ما ناخدای زندگیمان که خدای مهربان است را چقدر قبول داریم و با این اتکا در مقابل استرس ها چه اندازه آرامش خود را حفظ می کنیم.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

( ۲۵/۱۱/۹۰ ) – چهارمین همایش راههای مقابله با استرس در شهر کاشمر

در پی دعوت انجام شده انشالله در روز جمعه مورخه ۱۹/۱۲/۱۳۹۰ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در شهرستان کاشمر برای مردم مشتاق این شهر در باره استرس و راههای مقابله با آن سخنرانی خواهم داشت . که گزارش آن بعد از اجرای همایش ارائه خواهد شد.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

خانواده نوروز و تحول

روز پنجشنبه مورخ ۱۸/۱۲/۹۰ در جمع ۵۰۰ نفری  خانواده ها و کارکنان  آستان قدس رضوی در قالب  ” همایش های خانواده رضوی ” با موضوع ” خانواده نوروز و تحول  ” به سخنرانی پرداختم و در اهمیت خانواده – خصوصیات و تعاریف خانواده بالنده – ویژگی های یک خانواده مطلوب از دید کودکان – راهکارهای رسیدن به خانواده بالنده و تفاوت های بیولوژیکی و احساسی زن و مرد صحبت شد و ۱۲ نیاز مهم عشقی و عاطفی در زندگی زناشویی مطرح و توضیح داده شد . انشالله این همایش تکرار خواهد شد .

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

– دعوت به سخنرانی

به دعوت مرکز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوی در تاریخ ۷/۴/۹۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برای کارکنان آستان قدس رضوی در محل سالن همایش آن مرکز در کوهسنگی ۱۹ با موضوع فرسودگی شغلی و راههای مقابله با آن “ سخنرانی خواهم داشت .

گزارش سخنرانی این جانب با موضوع  ” نوروز و تحول درخانواده “

که در ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ برای کارکنان و خانواده هایشان برگزار شد در نشریه همکار آستان قدس رضوی منتشر شده در اردیبهشت ۱۳۹۱ به چاپ رسیده است .

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

دعوت به سخنرانی

به دعوت شهرداری ثامن مشهد در تاریخ ۲۴/۴/۹۱ روز شنبه در ساعت ۳۰/۱۴ با عنوان ” فرسودگی شغلی ” برای مدیران آن اداره سخنرانی خواهم داشت .

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

( ۲۶/۱۰/۹۱ ) – دعوت به سخنرانی در سمینار زایمان ایمن

به دعوت دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد در

” سمینار ۵ روزه زایمان ایمن “

که از تاریخ ۷/۱۱/۹۱ تا تاریخ ۱۲/۱۱/۹۱ به همت گروه زنان و مامایی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد در غالب آموزش مدون اجرا خواهد شد در روز یکشنبه تاریخ ۸/۱۱/۹۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح با عنوان :

 اصول هیپنوتیزم و هیپنوتیزم در بارداری و زایمان

سخنرانی خواهم داشت و در پایان هیپنوتیزم عملی برای حاضران به صورت گروهی انجام خواهم داد .

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

( ۱۲/۱۲/۹۱ ) – دعوت به سخنرانی

به دعوت جمعیت مامایی ایران شاخه خراسان و دانشکده پرستاری و مامایی مشهد در دوره آموزش کوتاه مدت حرفه ای ” تربیت مربی کلاسهای آمادگی زایمان ( مادران باردار ) ” در تاریخ ۱۶/۱۲/۹۱ چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در سالن همایش نظام پزشکی مشهد سخنرانی همراه با انجام کار عملی هیپنوتیزمی خواهم داشت .

عنوان سخنرانی :

هیپنوتیزم و اقدامات خمایتی در بارداری و زایمان

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

( ۱۵/۸/۹۱ ) – شرکت در برنامه رادیویی

از طرف یک برنامه رادیویی رادیو یزد به نام علم و اندیشه در جهت شناساندن هیپنوتیزم علمی مصاحبه تلفنی با این جانب انجام شد که در روز چهار شنبه ۱۷/۸/۹۱ بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ به روی آنتن خواهد رفت . علاقه مندان یزدی را به شنیدن این برنامه دعوت می کنم .

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 کارشناس رادیویی

بعد از شرکت در برنامه رادیویی علم و اندیشه که در جهت شناساندن هیپنوتیزم علمی از رادیوی یزد پخش شد سوالاتی از طرف شنوندگان مطرح شده بود که به آنها در ارتباط تلفنی انجام شده پاسخ دادم و در عصر روز چهارشنبه از رادیو یزد پخش خواهد شد. علاقه مندان را به شنیدن آن دعوت می نمایم.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

نشست ماهانه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی

موضوع :     

  ارتقاء بهره وری با خود هیپنوتیزم

سخنران :   

  دکتر سعادت الله روحانی

زمان :       

  پنجشنبه –۴/۷/۹۲ – ساعت ۲۰

مکان :       

 هنرستان ۹ – دانشکده بهزیستی

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

( ۱۵/۸/۹۲ ) – دعوت به تدریس در مدارس امیدوار

دعوت به تدریس در مدارس امیدوار

همشهریان مشهدی و کسانی که دانش آموزی در خانه دارند می دانند که شعب مدارس امیدوار از مدارس شاخص و مطرح در مشهد می باشد که به همت و مدیریت عالی خانم امیدوار دانش آموزانی کوشا و علاقه مند به موفقیت های تحصیلی بزرگ در آنجا مشغول دانش اموزی می باشند .  دختر گلم زهرا در آنجا مشغول تحصیل می باشد . در انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس امیدوار انتخاب شدم و بعد از آن خانم امیدوار و دیگر اعضا انجمن اولیا و مربیان از اینجانب دعوت نمودند که برای دانش آموزان مقطع سوم راهنمایی و ششم ابتدایی در باره مسائل انگیزشی و راههای کاهش استرس و مهارتهای کسب تمرکز و برنامه ریزی و مدیریت زمان و … صحبت کنم . امروز چهارمین روز این جلسات بود . هدف خانم امیدوار این است که  در جمع دانش آموزان ۱۱ کلاس این مباحث بیان شود . به لطف الهی با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شدیم و طالب ادامه و پیگیری این جلسات می باشند . اشتیاق این عزیزان که روزی بزرگ مردان و بزرگ زنان ایران عزیز ما خواهند بود در شنیدن این مطالب که کمتر شنیده بودند و نمی خواهند جلسه تمام شود نشانه تشنگی این نسل از جامعه ما در  شنیدن این صحبت هاست . و خوبه به خودمون یادآور بشیم قبل از محکوم کردن این گلهای زندگی به صفاتی که حکایت از بی انگیزگی و بی هدفی و نداشتن عزت نفس و اعتماد به نفس و تنبلی و …. دارد ببینیم در این موارد به آنها آموزشی صورت گرفته یا نه ؟! امیدوارم افرادی چون خانم امیدوار که در سن ۶۲ سالگی اسطوره تلاش و انگیزه و مدیریت والا یی هستند را خداوند در جامعه ما افزون کند و سلامتشان بدارد .

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ( ۱ / ۹ / ۱۳۹۴ ) – دعوت به سخنرانی

به دعوت مدرسه امیدوار

موضوع : اضطراب آزمون

سخنران : دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبین : اولیا دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس امیدوار

زمان : ۱ / ۹ /۱۳۹۴ – ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰

مکان : انتهای شهید بهشتی ۴ – سالن همایش مهمانسرای غدیر

 

………………………………………………………………………………………………….

 

به دعوت واحد آموزش کارکنان بیمارستان امام رضا ( ع )

موضوع : روانشناسی برخورد

سخنران : دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبین : کارکنان بیمارستان امام رضا ( ع ) مشهد

زمان : ۱۷ / ۹ / ۱۳۹۴ – ساعت ۸ ال ۱۲ صبح

مکان : سالن همایش بیمارستان امام رضا ( ع ) 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 (۳ / ۹ / ۱۳۹۴ ) – سمینار هیپنوتیزم پلی از روان به نوروساینس

کالج دانشگاه فردوسی

با همکاری دفتر اموزش عالی آزاد و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و

انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی خراسان

سخنرانان ( به ترتیب اجرای سخنرانی ) :

دکتر مهدی فتحی : تئوریها و مبانی نوروسایکوفیزیولوژیک هیپنوتیزم

دکترفروزان پاسالار : روانشناسی اجتماعی هیپنوتیزم

آقای  محمد صابری : محدودیت ها و ممنوعیت های هیپنوتیزمی

دکتر سعادت الله روحانی : القا عملی ریلکسیشن و هیپنوتیزم گروهی

زمان : ۸ آذر ۱۳۹۴ – ساعت ۱۵ الی ۱۷

مکان : مشهد – میذان آزادی – پردیس دانشگاه فردوسی مشهد –

                   آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 ( ۲۷ / ۹ / ۱۳۹۴ )- تکرار سخنرانی با عنوان روانشناسی برخورد

با توجه به استقبال انجام شده تکرار سخنرانی با عنوان روانشناسی برخورد در دو نوبت دیگر

به دعوت واحد آموزش کارکنان بیمارستان امام رضا ( ع )

موضوع : روانشناسی برخورد

سخنران : دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبین : کارکنان بیمارستان امام رضا ( ع ) مشهد

زمان نوبت دوم : ۱۳ / ۱۰/ ۱۳۹۴ – ساعت ۸ ال ۱۲ صبح

زمان نوبت سوم : ۲۵ / ۱۱/ ۱۳۹۴ – ساعت ۸ ال ۱۲ صبح

مکان : تالار شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا ( ع )

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

( ۱ / ۱۱ / ۱۳۹۴ ) – دعوت به تدریس ( مددکاری و اعتیاد )

دعوت به تدریس دوره مددکاری و اعتیاد

دعوت کننده :  واحد آموزش بیمارستان قائم ( عج ) 

موضوع : مددکاری و اعتیاد

مدرس : دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبان : مددکاران بیمارستانهای خراسان رضوی

مکان : سالن همایش امور اداری بیمارستان قائم

زمان دوره اول : سه روز ( ۶ و ۷ و ۸ / ۱۱ / ۱۳۹۴ ) از ساعت ۸ الی ۱۳

زمان دوره دوم : سه روز ( ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ /۱۱ / ۱۳۹۴ ) از ساعت ۸ الی ۱۳

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ( ۲۸ / ۲ / ۱۳۹۵ ) – ژورنال کلاب خرداد ۱۳۹۵ انجمن علمی هیپنوتیزم خراسان

به دلیل همزمانی با نیمه شعبان  “میلاد حضرت ولیعصر (عج) “اعلام برگزاری ژورنال کلاب انجمن هیپنوتیزم شعبه خراسان به شرح ذیل اعلام می گردد..

بیست و سومین ژورنال کلاب تخصصی انجمن هیپنوتیزم شعبه خراسان

موضوع: تازه های مدیتیشن

سخنران: دکتر سعادت اله روحانی

زمان: سه شنبه چهارم خرداد  رٱس ساعت ۱۷

مکان: دفتر انجمن هیپنوتیزم خراسان واقع در میدان بیمارستان امام رضا ( ع)- ابتدای خیابان رازی- ساختمان پزشکان رازی- طبقه چهارم واحد ۴۰۲

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

( ۱۰ / ۴ / ۱۳۹۵ ) – سخنرانی در مجمع خیرین بیمارستان امام رضا ( ع )

سخنرانی در  مجمع خیرین بیمارستان امام رضا  ( ع )

بیمارستان امام رضا ( ع ) مشهد ، یکی از دو بیمارستان بزرگ دولتی مشهد ( در کنار بیمارستان قائم ( عج ) است. این دو بیمارستان همسایه هم هستند  و توسط یک تونل زیر زمینی به هم اتصال دارند . هر دو بیمارستان ، مجمع خیرین دارد . مجمع خیرین ، جمع گروهی از انسان های خیر می باشد که در جهت کمک های مالی به درمان بیماران نیازمند ، تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ، بازسازی  بخش های بیمارستان و ….  فعالیت می نمایند . 

مجمع خیرین بیمارستان امام رضا ( ع ) به نام ” میزبانان خورشید ” هر هفته جلسه دارد که یک هفته جلسه بانوان خیر می باشد و یک هفته جلسه  مردان خیر می باشد . 

رور سه شنبه  ۸ / ۴ / ۱۳۹۵ در هفتاد و یکمین جلسه  ممجمع خیرین بیمارستان امام رضا  ( ع )  “میزبانان خورشید ” از اینجانب دعوت شده بود که در باره هیپنوتیزم و اثرات درمانی آن  در  بیماریهای سایکوسواتیک صحبت کنم . آقای عباسی  مسئول مجمع خیرین میزبانان خورشید و آقای دکتر بهرامی ریاست بیمارستان امانم رضا در جمع خیرین حضور داشتند . بعد از معرفی نیازهای درمانی بیماران لیست شده و مقدار نیاز مالی آنها و مشارکت خیرین در این  موارد  ، خطاب به اینجانب فرمودند ؛ این مجمع را در سخنرانی ها و ….  معرفی نمایم تا علاقه مندان به کار خیر به جمع ” میزبانان خورشید به پیونددند  .  بدین وسیله ، انجام وظیه نمودم  .

سپس به مدت یک ساعت ، اینجانب در باره بیماری های سایکوسوماتیک و نقش هیپنوتیزم در درمان آن صحبت نموده و چند مورد کار عملی گروهی انجام شد و در پایان به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد .

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ( ۱۰ / ۷ / ۱۳۹۵ ) – دعوت به سخنرانی و تدریس

به دعوت مجموعه مدارس امیدوار

موضوع :

افزایش هوش هیجانی در دانش آموزان

سخنران :

دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبین :

اولیا دانش آموزان مدارس امیدوار در جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان

مکان :

تالار رازی دانشکده پیرا پزشکی واقع در خیابان دانشگاه

زمان :

۱۱ / ۷ / ۱۳۹۵ ساعت ۱۷

………………………………………………………………………………………………………………………….

 

به دعوت واحد آموزش بیمارستان امام رضا ( ع )

 

موضوع :

مهارتهای ارتباط موثر فردی و گروهی

سخنران :

دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبین :

کارمندان ستادی بیمارستان امام رضا ( ع )

مکان :

تالار کیخسروی در ساختمان کتابخانه مرکزی بیمارستان امام رضا ( ع )

زمان :

روز یکشنبه ۱۸ / ۷ / ۱۳۹۵ و روز دوشنبه ۱۹ / ۷ / ۱۳۹۵ از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر

به دعوت انجمن علمی روانشناسان دانشگاه پیام نور سمنان

سخنرانان :

آقای دکتر علی شریفی

روانپزشک

رئیس انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران

موضوع :

مبانی و کلیات و نورسایکولوژی هیپنوتیزم

 

  • دکتر سعادت الله روحانی

پزشک و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

عضو و مدرس انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران

موضوع :

کاربردها و ممنوعیت های هیپنوتیزم بالینی و انجام عملی هیپنوتیزم گروهی

مخاطبان :

اساتید و دانشجویان روانشناسی دانشگاه پیام نور سمنان

مکان :

سمنان – میدان امام رضا – سالن همایش کانون پرورش کودکان و نوجوانان

زمان :

۲۹ مهر ۱۳۹۵ . ساعت ۱۵ الی ۱۹

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 ( ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ) – بیست و نهمین ژورنال کلاب انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی خراسان

موضوع :

روش های نوین خود هیپنوتیزم

سخنران :

آقای دکتر سعادت الله روحانی

پزشک و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

زمان :

یکشنبه – سوم دی ماه ۹۵ – راس ساعت ۱۷

مکان :

میدان بیمارستان امام رضا _ ابتدای خیابان رازی – ساختمان پزشکان رازی _ طبقه چهارم _ واحد ۴۰۲

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ( ۱۰ / ۱ / ۱۳۹۶ ) – سخنرانی و هیپنوتیزم گروهی برای آمادگی امتحان تیزهوشان

 

به دعوت مدیریت پرتلاش و هوشمند مدارس شهید مجید امیدوار ، سرکار خانم ربابه امیدوار ،

در اعتکاف علمی دانش آموزان پایه ششم در دبیرستان دوره اول شهید مجید امیدوار ،

در روز پنجشنبه مورخ ۱۰ / ۱ / ۱۳۹۶ از ساعت ۱۱ الی ۱۴ شرکت نمودم

و با سخنرانی در جمع این عریزان در باره هدفی که در پیش روی دارند

( شرکت در امتحان تیزهوشان در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ )

و اینکه چگونه بتوانند بدون اضطراب و خودباوری در جلسه امتحان ، موفق ظاهر شوند صحبت نمودم و در پایان تجربه ای زیبا از هیپنوتیزم گروهی کودکان در هوشیاری را اجرا نمودم . طوری که همه عزیزان در ادامه به خلسه ای عمیق رفتند و تجسم تحقق نقشه گنج خود را در هیپنوتیزم تجربه کردند و در پایان تعدای از این عزیزان تمایل نداشتند از خلسه هیپنوتیزمی خارج شوند .

در نهایت با القائات پس هیپنوتیزمی همه از خلسه خارج گردیدند و با تجربه لحظاتی لذتبخش ، به آغوش خانواده های محترمشان که انتظار می کشیدند ، با تعریف پر شور از آنچه تجربه کرده بودند ، برگشتند در حالیکه از حال خوب خود می گفتند و با تشکر از اینجانب ، خداحافظی می نمودند .

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 ( ۲۳ / ۱ / ۱۳۹۶ ) – همایش یک روزه هیپنوتیزم بالینی

همایش یک روزه هیپنوتیزم بالینی

با امتاز بازآموزی آموزش مداوم

برگزار کننده :

انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران 

با همکاری آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گروههای هدف ( ثبت نام از طریق سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ) :

زنان و زایمان

مامایی

بیهوشی

پزشکان عمومی

روانشناسی بالینی

مشاوره

دبیر علمی برنامه :

آقای دکتر مهدی فتحی

فوق تخصص بیهوشی قلب و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دبیر انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران و مسئول شعبه خراسان

 

مدیر برنامه :

خانم حمیده ناصح . کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

 

سخنرانان و موضوعات به ترتیب ارائه  :

دکتر علی شریفی – هیپنوتیزم چیست ؟

دکتر عنایت الله شهیدی – مبانی غصب شناختی هیپنوتیزم

خانم آنیلا عطایی – هیپنوتیزم پذیری

خانم الهام جنیدی – هیپنوتیزم در مامایی

دکتر امیر هوشنگ باقری – هیپنوتیزم در مداخلات روانپزشکی

دکتر فروزان پاسالار – هیپنوتیزم در طب عمومی

دکتر مهدی فتحی – بی دردی هیپنوتیزمی

  • دکتر سعادت الله روحانی – ریلکسیشن

دکتر علی شریفی – هیپنوتیزم در روانپزشکی قانونی

دکتر امیر هوشنگ باقری – خود هیپنوتیزم

آقای محمد صابری – ارائه موارد بالینی

 

مکاان :

بلوار سجاد – حامد جنوبی ۹ – سازمان نظام پزشکی مشهد

 

زمان :

۱ / ۲ /  ۱۳۹۶  – ساعت ۳۰ : ۸  الی ۳۰ : ۱۳

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

( ۲۰ / ۶ / ۱۳۹۶ ) – تدریس مهارتهای زندگی

دعوت کننده :

واحد آموزش و توسعه نیروی انسانی بیمارستان امام رضا ( ع )

مدرس :

دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبین :

کارکنان بیمارستان امام رضا ( ع )

زمان :

شهریور و مهرماه ۱۳۹۶ – ۴۰ ساعت در ۱۰ روز متناوب

مکان :

ساختمان کتابخانه مرکزی بیمارستان امام رضا ( ع )

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

( ۱۳۹۶/۷/۱۰ ) – سخنرانی با عنوان چگونه کودکان کارآمدتر داشته باشیم ؟

دعوت کننده :

مجموعه مدارس شهید مجید امیدوار

موضوع سخنرانی :

چگونه کودکان کارآمدتر داشته باشیم ؟

مخاطبین :

اولیاء دانش آموزان مقطع ابتدایی مجموعه مدارس شهید مجید امنیدوار

زمان :

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ – ساعت ۱۷ الی ۱۹

مکان :

مشهد – خیابان دانشگاه – دانشکده بهداشت – تالار رازی

…………………………………………………………………………………………………….

موضوع سخنرانی :

نوجوانان و شبکه های مجازی و نقش والدین

مخاطبین :

اولیاء دانش آموزان مقطع دبیرستان مچموعه مدادس شهید مجید امیدوار

زمان :

یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷ الی ۱۹

مکان :

مشهد _ خیابان دانشگاه _ دانشکده بهداشت _ تالار رازی

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ( ۴ / ۹ / ۱۳۹۶ ) – تدریس مهارتهای زندگی در بیمارستان قائم ( عج )

 

در ادامه تدریس مهارتهای زندگی در شهریور ، مهر ، آبان و آذر ۱۳۹۶ برای کارکنان و پرسنل محترم بیمارستان امام رضا

دعوت کننده :

واحد آموزش و توسعه نیروی انسانی بیمارستان قائم ( عج )

مدرس :

دکتر سعادت الله روحانی

مخاطبین :

کارکنان بیمارستان قائم ( عج )

زمان :

آذر ، دی و بهمن ماه ۱۳۹۶ – روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۴

مکان :

ساختمان کتابخانه بیمارستان قائم ( عج ) – تالار شهید پندی

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 ( ۷ / ۷ / ۱۳۹۷ ) – سخنرانی با عنوان ” تقویت احساس ارزشمندی

دعوت کننده :

مدیریت محترم مجموعه مدارس شهید مجید امیدوار

مخاطبین :

اولیا دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه امیدوار

عنوان :

تقویت احساس ارزشمندی

سخنران :

دکتر سعادت الله روحانی

زمان :

سه شنبه . دهم مهر ماه ۱۳۹۷ . ساعت ۱۶ الی ۱۸

مکان :

مشهد . میدان احمد آباد . سالن همایش عباس زادگان

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

( ۲۵ / ۹ / ۱۳۹۷ ) دعوت به سخنرانی ” هویت موفقیت و هویت شکست خورده “

دعوت کننده :

مدیریت محترم مجموعه مدارس شهید مجید امیدوار

مخاطبین :

اولیا دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه امیدوار

عنوان :

هویت موفقیت و هویت شکست خورده

سخنران :

دکتر سعادت الله روحانی

زمان :

سه شنبه . بیست و هفتم آذر ماه ۱۳۹۷ . ساعت ۱۵ الی ۱۷

مکان :

مشهد . انتهای شهید بهشتی ۴ . سالن همایش الغدیر

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ( ۲۳ / ۱۰ / ۱۳۹۷ ) – دعوت به سخنرانی ” دیابت و مدیریت استرس “

دعوت کننده :

بنیاد بین المللی دیابت مشهد

مخاطبین :

اعضاء انجمن و بنیاد بین المللی دیابت 

عنوان :

دیابت و مدیریت استرس

سخنران :

دکتر سعادت الله روحانی

زمان :

چهار شنبه . بیست و ششم دی ماه ۱۳۹۷ . ساعت ۱۰ الی ۱۲۷

مکان :

مشهد . دانشجوی ۲۹ . فرهنگ سرای ترافیک

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 ( ۳ / ۱۲ / ۱۳۹۷ ) – دعوت به سخنرانی

دعوت کننده :شرکت صنعت برق مشهد

مخاطبین :

مدیران و کارکنان شرکت صنعت برق مشهد

عنوان :

ارتباط موثر در خانواده

سخنران :

دکتر سعادت الله روحانی

زمان :

دوشنبه . ششم اسفند ماه ۱۳۹۷ . ساعت ۹ صبح

مکان :

مشهد . ابتدای جاده شاندیز. ساختمان شرکت صنعت برق

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………