احساسات بعد هیپنوتیزمی مراجعین دکتر سعادت الله روحانی

یکی از راه های خوب برای درک هیپنوتیزم و ماهیت آن ، اطلاع از افکار و احساسات کسانی است که خودشان هیپنوتیزم را عملاً تجربه کرده اند . برا ی مثال کتاب های مایکل نیوتون از اینگونه می باشند . اینجانب تاکنون هزاران هیپنوتیزم  با موضوعات گوناگون را در انواع سوژه ها از جنس و سنین مختلف را به طور فردی و گروهی ، انجام داده ام که هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و دارد و گاه خودم از مشاهده این زیبایی ها به وجد می آیم . در این نوشتار احساسات هیپنوتیزمی تعدادی از سوژه هایی که توسط اینجانب هیپنوتیزم شده اند را می خوانید تا شما هم از این زیبایی های هیپنوتیزمی لذتبخش آگاه شوید. ریبایی های هیپنوتیزم زمانی عالی فهمیده و درک می شود که فرد عملاً هیپنوتیزم را تجربه کند .

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

مورد ۱ :

خانم ۳۰ ساله ای که لیسانس حقوق دارند و برای یاری گرفتن از هیپنوتیزم برای موفقیت در آزمون وکالت مراجعه کردند . حس ایشان بعد از اولین هیپنوتیزم را می خوانید ؛

وارد جلسه هیپنوتیزم شدم . مفهوم هیپنوتیزم رو نمی دونم و فهمیدم اصلاً شبیه خواب و بیهوشی نیست ، وقتی هیپنوتیزم شروع شد چشمام باز بود و حیرت زده شده بودم از کارهایی که می کردم و در کل مدت هیپنوتیزم همش فکر می کردم خودم دارم انجام میدم ، خودش میشه؟ چی میشه؟ اصلاً نمی فهمیدم . کاملاً متوجه می شدم دکتر چی می گفتند ، می فهمیدم اطرافم چی به چیه ولی یه چیز درونم هی هر چی بهم گفته شده بود رو انجام می داد. لحظه دست ها و بادکنک ها ( دستها با القا سبکی سبک شده بودند و بالا می رفتند ) کلاً فکر می کردم واقعاً دستام داخلش گاز هلیومه و همش میره بالاتر. صحبت های دکتر خیلی خوب یادم موند. از جلسه که اومدم بیرون تا آخر شب همش داشتم با خودم می گفتم ذهن آدم خیلی قویه و هر چیزی رو بخواد جسمش انجام میده و اساس موفقیت اینه که اونو تو ذهنت ایجاد کنی و از وقتی اومدم بیرون خیلی فکر می کنم ذهنم قوی هست و چیزی رو بخوام می تونم باهش بکنم . می تونم انتخاب کنم وکیل بشم و میشم .چون ذهنم انتخاب کرده که وکیل بشه پس هستم و همه چیز به سمت وکیل شدن حرکت می کند . از جلسه اومدم بیرون خیلی گیج بودم تا حدود یک ساعت ولی هر چه بیشتر می گذشت حس خوبی که دکتر می گفتند میومد سراغم . یعنی هر چه می گذره بیشتر فکر می کنم قوی هستم و با هوشم و ذهنم قویه و می تونم هر چیزی دلم بخواد انجام بدم. فهمیدم اصلاً کار بندبازی سخت نیست. چون اون بندباز از ذهن قویش استفاده کرده پژهس پاهاش دقیقاً همون جایی روی بند قرار می گیرند که اون می خواد. ولی اگر همه مردم دنیا بفهمند با قدرت ذهنشون می تونند چیکار کنند چقدر جامعه پیشرفت می کرد و دیگر هیچ فقیر و هیچ دردمندی در جامعه نبود . الان ساعت ۱۰ شبه و نمی دونم تو جو هستم الان یا واقعاً ادامه پیدا می کنه اینا ( در جلسه بعد که دو هفته گذشته بود اعلام کردند که عملکردشان در آمادگی آزمون و درس خواندن خیلی بهتر شده و در ابعاد دیگر زندگی هم عملکرد بهتری داشتند و همسرشان هم که جایگاه اجتماعی و علمی خوبی دارند از تغییر عملکرد او به وجد آمده اند ) ، من مطمئن هستم که قوی هستم و آزمون وکالت که هیچ در تمام زندگیم با این ذهن قویم پیشرفت می کنم و انسان می شوم. انسان بودنم آرزوست . من می خواهم ، من می توانم ، من بدست می آورم .

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

مورد ۲ :

خانم ۴۰ ساله مذهبی و مومنه محترم با شرایط زندگی وخانوادگی خوب که با شکایت احساس افسردگی و دلتنگی که از ۲ سال قبل شروع و در ۸ ماه اخیر تشدید شده بود و موجب افت عملکرد خانوادگی، اجنماعی، شغلی وی شده بود . ایشان تاکنون ۴ جلسه هیپنوتیزم شدند که احساسات بعد از هیپنوتیزم دوم و سوم را می خوانید ؛

 

به نام یکتای بی همتا

گزارش دومین جلسه ی هیپنوتیزم در مطب جناب دکتر روحانی

حدود ساعت ۶ و ربع وارد مطب آقای دکتر شدم بدون هیچ وقفه ای وارد اتاق هیپنوتیزم شدیم و بعد از چند سوال که من از دکتر پرسیدم و ایشان نیز در کمال آرامش  و به خوبی پاسخ دادند هیپنوتیزم را شروع کردند. ابتدا با یک تکنیک خاص آقای دکتر هیپنوتیزم را شروع کردند. ابتدا رفتیم به یک آب معدنی آب گرم که به خوبی توانستم بیشتر قسمت ها و دیالوگ های آقای دکتر را تصور کنم. آب گرم بسیار خوبی بود و آرامش خوبی داشت بعد از آن یک سفر زیارتی و معنوی به خانه ی خدا در مکه داشتیم. سفر بسیار خوبی بود و به خوبی توانستم تصور کنم. در حسی بسیار زیبا بودم مخصوصا وقتی که با لباس سفید احرام در کنار همسرم به خانه ی خدا نزدیک می شدیم و طواف می کردیم. لمس کردن پرده ی کعبه حس زیبایی بود. نماز خوندن و دعا کردن . در آن لحظه حس بسیار خوبی داشتم . حدود ۴۵ دقیقه هیپنوتیزم طول کشید و بعد از آن به پایان رسید. در کل حس قشنگی است ولی من احساس می کنم آن گونه که بقیه تعریف می کنند و می گویند به خلسه می روند من این حس را نداشتم و احساس می کنم هر آن و هر لحظه که می توان از هیپنوتیزم خارج شوم. نمی دانم آیا این حالت ها طبیعی است یا خیر؟ خیلی ها می گویند لذت بسیاری از هیپنوتیزم برده اند ولی نمی دانم چرا برای من اینگونه نیست. البته من مطمئنم با راهکار هایی که آقای دکتر دارند و خودشان می دانند حتما این حس در من هم ایجاد می شود به زودی زود .

 

گزارش سومین جلسه ی هیپنوتیزم توسط دکتر روحانی

وارد مطب شدم ساعت حدودا ۵ و ۲۰ دقیقه بود واردد اتاق هیپنوتیزم شدیم و آقای دکتر بعد از توضیح مختصری هیپنوتیزم را شروع کردند. در ابتدا مثل جلسات قبل احساس می کردم هیپنوتیزم نشده ام ولی اواسط جلسه احساس کردم خوابیدم ولی بعد متوجه شدم هر چه دکتر می گویند کاملا متوجه می شوم و این یعنی این که هیپنوتیزم شده ام. بعد از جلسه احساس بسیار خوبی داشتم و از آن روز به بعد می توانم افکار و ذهن خود را کنترل کنم. بعد از این جلسه اینقدر احساسم خوب بود که اشک شوق ریختم و امیدوار تر شدم که از طریق هیپنوتیزم می توانم مشکلاتم را کاملا حل کنم و از جناب آقای ئکتر بسیار تشکر می کنم و خدا را سپاس گزارم که مرا با ایشان آشنا کرد و ایشان را سر راه من قرار داد و مطمئنم که ایشان یکی از دستان خدا برای کمک به مردم می باشد انشا الله خداوند توفیق روز افزون بدهد . مطمئنم که از این جلسه بهتر و بهتر می شوم. ( ایشان تغییرات بسیار خوبی در عملکرد خود در ابعاد شغلی، اجتماعی و خانوادگی را گزارش کردند و اینکه بعد از مدت ها لذت مطالعه با تمرکز و مدیریت دو مراسم بزرگ را در شرایط شغلی به خوبی انجام داده اند و توانایی مدیریت افکار منفی را به خوبی بدست آورده اند . از هیپنوتیزم چهارم هم رضایت عالی تری داشتند که گزارش آن را در جلسه بعد خواهد آورد. جالب است که در هر هیپنوتیزم زمان واقعی را خیلی کمتر یعنی نصف یا یک سوم تصور می کردند که نشانه تجربه خلسه خوبی می باشد .)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

مورد ۳ :

خانمی ۲۹ ساله که برای شرکت موفق در یک مصاحبه مهم هیپنوتیزم شد. ایشان ۲ سال قبل به اینجانب مراجعه و در باره رهایی از یک شکست عاطفی هیپنوتیزم شد . در مراجعه مجدد فرمودند که در این مدت دوره های مختلف را در جهت افزایش بهره وری خود شرکت کردند اما موثر نبوده و حتی مدت ها فایل سابلیمینال گوش کرده بودند اما نتیجه بخش نبوده و از اینکه مراجعه به اینجانب را به تاخیر انداخته بودند را از اشتباهات خود می دانستند . احساس او را بلافاصله بعد از هیپنوتیزم دوم می خوانید . ایشان پدر خود را در کودکی از دست داده اند و در هیپنوتیزم برای تقویت ایگو پدر را در هیپنوتیزم برای ایشان زنده کردم و در کنارش قرار گرفت که بسیار برایش لذتبخش بود و گریه و صحبت زیادی در هیپنوتیزم انجام داد و با پدر درد دل کرد.

از چشمهای پروانه تا دستان پدر و آغوش پدر قدرت عجیبی گرفتم . من به پدرم گفتم که او را آنقدر مورد محبت قرار ندادم .گفتم که بچه بودم و حرفهایم را زدم او مرا درک کرد و تا آخر به من لبخند زد. چشم های نافذ پروانه شانس برای من آورد . وقتی از رودخانه رد شدم پروانه به من خندید و دوباره با چشمانش به من نگاه کرد و روی دستم نشست . من از روی رودخانه ی سختی ها و ناراحتی ها عبور کردم و رها شدم. پروانه و گربه قشنگم با من بودند و پدر که دستانم را گرفته بود و آبهای آبی رنگ که در وجودم انرژی ، اعتماد به نفس و عزت نفس و خودباوری و خودآگاهی را به جریان انداخت من به پدر اعتماد و موفقیت را دارم او در وجودم همه چیز گذاشت . گفتم بهش دوستش دارم. من در کنارش دراز کشیدم و او این باور را با نیروی دستانش و آبهایی که در روی پاهایم نیروی قوی از خود باوری و خود اگاهی و اعتماد به نفس و عزت نفس را به جریان انداخت سیاهی ها و عقده ی یونس در حضور پدر محو شدند. چقدر زیبا بود، من بهترین خودم را با احساس عالی ابراز وجود و بهترین احساسات از عزت نفس و اعتماد به نفس در روز مصاحبه نشان می دهم و دستان پدر را وقتی دستانم را مشت می کنم یادآوری می شود. این کار به من انرژی پدر و اعتماد به نفس معنوی را خاطر نشان می کند. من رنگ چشم هایم را همه ی بدنم را آبی دیدم … من زلالی آب را در وجود دیدم و هر وقت آب می نوشم نیروی قوی آب را در یافت می کنم . پدر همیشه دوستت دارم . می دانم با من هستی همیشه در کنارم . دکتر روحانی بهترین دکتر دنیا هستی نمی دونم چطوری ازتون تشکر کنم … ( این هیپنوتیزم بعد از چند جلسه رواندرمانی انجام شده و مفاهیم بیان شده در گزارش مراجع برای او قبلاً نوضیح و مفهوم پردازی شده است . )

 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

جهت مشاوره ، روان درمانی و هیپنوتیزم درمانی یا آموزش خود هیپنوتیزم نوسط دکتر سعادت الله روحانی با شماره های زیر بگیرید :

  •     تلفن های تماس با ما ( مشهد ) :
  •            ۳۶۰۶۰۸۶۹
  •            ۳۶۰۸۷۳۱۵
  •            ۰۹۱۵۳۱۴۸۰۰۵
  •            ۰۹۱۵۰۰۱۸۰۰۵
  •  آدرس کانال ما در تلگرام : 
  • ravanshenasiebehroozi@ 
  • آدرس سایت ما : 
  • www.hypnosrohani.ir
  • آدرس ما در اینستاگرام :
  •   dr.saadatallahrohani