قبولی در آزمون وکالت به کمک هیپنوتیزم

مراجعی ۳۰ ساله با شماره پرونده ۶۱۳۷ خرداد امسال مراجعه کرد . شکایت ایشان این بود که سه سال است در آزمون وکالت شرکت می کند ولی موفق نیست با اینکه تلاش خوبی داشته و مطالب را خوب می داند اما در آزمون موفق نبوده است.مسائل  ایشان ترس از شروع دوباره آمادگی برای آزمون و نداشتن اعتماد به نفس کافی و عدم تمرکز در مطالعه و … بود . جلسات مشاوره و روان درمانی شروع شد و ۱۰ بار هیپنوتیزم شدند . هیپنوتیزم ها با رویکردهای تعیین شده و با توجه به بازتاب جلسات و هیپنوتیزم های قبلی انجام می شد . روند مطالعه ایشان بسیار خوب شده بود و زمان مطالعه هم با کیفیت یادگیری خوب بالا رفته بود . همسر ایشان که خودشان وکیل می باشند . همراهی و حمایت بسیار عالی در اجرای رهنمودهای جلسات درمانی داشتند . ( جا دارد از تمام همسران محترمی که در راستای ارتقاء و پیشرفت همسرانشان تلاش می کنند سپاسگزاری کنیم و برایشان توفیق سلامتی و همراهی پایدار آرزو کنیم . ) قبل از هر جلسه آزمون آزمایشی هیپنوتیزم شدند . نتایج بعد از هر آزمون بسیار خوب و رو به پیشرفت بود . شب قبل از آزمون نهایی هم، آخرین هیپنوتیزم انجام و شرطی سازی های نهایی برای موفقیت در آزمون انجام شد. عصر جمعه ۸ آذر تماس گرفتند و خبر پشت سر گذاشتن آزمونی موفقیت آمیز را دادند و اینکه خواب شب قبل آزمون از آرام ترین و لذتبخش ترین خوابهای عمرشان بوده است . ایشان بعد از هر هیپنوتیزم احساسات خود را می نوشتند . بعد از اعلام نتایج که با رتبه بسیار عالی در آزمون وکالت قبول شده بودند ، به اتفاق همسر محترمشان جهت سپاسگزاری در مطب حضور یافتند و مطلبی را نوشته بودند. با تشکر از ابراز لطف ایشان و همسر محترمشان ، نوشته ایشان را در ادامه می خوانید ؛

به نام خدای مهربون

من …… وکیل پایه یک دادگستری هستم. این جمله ای بود که از جلسه دوم به بعد همیشه همراه من بود و من در تمام لحظات این باور را در ذهن می پروراندم که وکیل دادگستری هستم . اینها همه معجزات الهی و معنای عمیق موهبت الهی است. آشنایی من با آقای دکتر روحانی که از سایت ایشون اتفاق افتاد یکی از بهترین اتفاق های زندگیم بود و به آرزویم که وکیل شدن بود رسیدم. اون هم بعد از چند سال پشت آزمون وکالت موندن .

آقای دکتر روحانی عزیز ، امروز چندمین بار دفتر ” موفقیت من ” ( دفتری که ضمیمه جلسات درمانی مان بود و اینجانب یا ایشان و همسرشان در آن مطالبی می نوشتیم ) که ازم خواسته بودید در اولین جلسه مراجعه ام تهیه کنم رو مطالعه کردم و واقعاً حیرت زده بودم از گزارشات جلساتم و اینکه چقدر پیشرفت کردم، یادم میاد که اولین باری که با شما راجع به درس خوندن صحبت کردم ، گفتم آقای دکتر می ترسم کتابهای حقوقی رو باز کنم . نکنه دوباره درس رو شروع کنم و قبول نشوم . وقتی گزارش ها جلوتر می رفت من نه تنها استرس هام تموم شده بود بلکه صد در صد مطمئن بودم وکیل میشم و با عشق و علاقه درس می خوندم . آقای دکتر روحانی مهربانم ، اگر اسم این کاری که برای من با زحمات شما اتفاق افتاد اگر معجزه نیست پس چه چیزی میتونه باشه؟

من الان که اینجا هستم نه تنها آزمون وکالت قبول شدم بلکه سبک زندگیم تغییر کرده و در آرامش بیشتری هستم و کیفیت زندگی من و همسرم به مراتب بهتر و بهتر شده ، آقای دکتر روحانی مهربانم در تمام گزارش های جلسه ام شما رو دکتر خوبیها خطاب کردم و به نظر من هر آنچه که از خوبی هست رو در شما دیدم و خدا رو شکر می کنم که با شما آشنا شدم و تونستم به این موفقیت دست پیدا کنم .

پس دکتر خوبیها ، بابت تمام زحماتی که برای من کشیدید از شما سپاسگزارم و امیدوارم در باقی مراحل زندگیم با توکل بر خدا و کمک گرفتن از شما بتونم مثل الان موفق بشم.

از طرف دختر کوچکی که با لطف خداوند و کمک شما الان خانوم وکیل شده

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

جهت مشاوره ، روان درمانی و هیپنوتیزم درمانی یا آموزش خود هیپنوتیزم نوسط دکتر سعادت الله روحانی با شماره های زیر بگیرید :

  •     تلفن های تماس با ما ( مشهد ) :
  •            ۳۶۰۶۰۸۶۹
  •            ۳۶۰۸۷۳۱۵
  •            ۰۹۱۵۳۱۴۸۰۰۵
  •            ۰۹۱۵۰۰۱۸۰۰۵
  •  آدرس کانال ما در تلگرام : 
  • ravanshenasiebehroozi@ 
  • آدرس سایت ما : 
  • .www.hypnosrohani.ir
  •  آدرس ما در اینستاگرام :
  •   dr.saadatallahrohani