رهایی از اضطراب اجتماعی و ترس از سخنرانی با هیپنوتیزم

 رهایی از اضطراب اجتماعی و ترس از سخنرانی با هیپنوتیزم

جوانی ۳۰ ساله با شماره پرونده ۶۰۳۲ در تابستان ۱۳۹۸ با شکایت اضطراب اجتماعی و ترس از شرکت در جلسات و انجام سخنرانی ، به اینجانب مراجعه نمود . جلسات مقدماتی انجام و چند جلسه هیپنوتیزم شدند و با رضایت جلسات تمام شد . بعد از چند ماه برای مورد درمانی دیگر مراجعه داشت و از رهایی کامل از اضطراب اجتماعی و ترسهایش می گفت . متن پیش رو دستنوشته ایشان از فایل بایگانی نظرات مراجعین مطب می باشد ؛

به نام خداون بخشنده مهربان

باسلام وعرض ادب خدمت جناب دکترروحانی عزیز وتشکر بابت راهنمایی ها وکمک های شما . خب یک داستان کوتاه از خودم می گم که دو بخش داره ؛ یکی قبل از آمدن پیش شما و یکی بعد از آن. من بدلیل شغلی که انتخاب کرده بودم نا گریز بودم در جلسا ت شرکت کنم وبعد از مدتی که مخاطب بودم ناچار بودم که سخنران باشم و از این موضوع خوشم می اومد. اما بدلیل تیپ شخصیتی که از کودکی داشتم نمی تونستم در جمع که موضوع جدی وجود داشت به راحتی صحبت کنم. سعی کردم بواسطه تمرین و مطالعه اینو بهبود بدم وهر بار که موقعیت پیش می اومد با اضطراب شروع به صحبت می کردم و در ادامه به  آرامش می رسیدم . اما گاهی شروع صحبت هام یا بهتر بگم همیشه افتضاح شروع می شد و در این مقطع بهتر از گذشتم بودم. یعنی در مدرسه ودانشگاه که اصلا صحبت نمی کردم، مبادا خراب کنم .

اما در شغلم چون ناچار بودم صحبت می کردم اما به شروعی افتضاح و در ادامه ناچار شدیم به جلسات بزرگتر راه پیدا کنیم مثلا جلسات ۵۰۰ نفره و۱۰۰۰ نفره! این برای من مثل کابوس بود رفتن و صحبت و جلو آنها صحبت کردن و ترسیدم اگر در جمع کوچکی نهایتاً ۵۰ نفره آنقدر خفه وعرق ریزان شروع می کنم اون جا چه اتفاقی می افته. تصور می کردم که اونجا صدام خفه می شه ، سرخ می شم،عرق می کنم دست وپا و صدام می لرزه و آن برام قابل هضم نبود!

بالاخره وقتی توی اینترنت سرچ کردم نا خودا گاه ، ذهنم رفت به سمت هیبنوتیزم و درمان این مسئله . خب بعد از جستجو و مراجع به دو دکتر دیگر با شما آشنا شدم و گفتم باید با شما آشنا شوم و گفتم باید امتحان کنم.

خب در ابتدا مراجعه ، خیلی نخواستم سریع شما را باور کنم و باید اطمینان می کردم و از جهتی مثل همیشه دوست داشتم سریع نتیجه بگیرم و هیپنوتیزم بشم و درمان انجام بشه . حقیقتاً، وقتی دنبال مقدمه بودید و منو به جلسات بعدی سوق می دادید خب اصلاً خوشم نمیومد و دوست داشتم سریع درمان شوم و احساس می کردم شما برای پول بیشتر، به جلسات بیشتر منو می کشونید.اما خب بعد از چند جلسه ، خود همین صحبت کردن راجع به موضوع که شاید خیلی ها ودر خیلی موارد مختلف (غرور، خجالت یا…)اصلا با کسی صحبت نمی کنند من رو به آرامش بیشتری رسوند وبالاخره بعد از چند جلسه صحبت با هم به یک نقطه اشتراک و فهم بهتری از مساله من رسیدیم و هیبنوتیزم هم انجام شد. من دقیقا بعد از آخرین جلسه، ۳ روز بعد، جلسه ای ۱۰۰۰ نفره داشتیم که خودم داوطلب شده بودم که مجری باشم و بعد از این انتخاب به غلط کردن افتاده بودم اما باید این راه رو می رفتم همین که بعد از چند جلسه با شما به این جسارت رسیده بودم ( قبل از این که هیپنوتیزم بشم ) خوب بود . در روز جلسه، برای اولین بار به بالای سن رفتم و قبل از جلسه، هنوز اضطراب داشتم اما در شروع جلسه، هیچکدام از اون حالتها که باعث ترس من می شد وجود نداشت و من با قدرت بیشتر از گذشته اون جلسه رو برگزار کردم و همه بعد از آن، به خاطر برگزاری خوب جلسه از من تشکر کردند . خودم هم باورم نمی شد …

وتمام جلساتی که بعد از آن اجرا کردم نیز به همین قدرت بود. خدایا شکر

جناب دکتر روحانی از شما دوست عزیز بابت کمک زیبا و صبورانه کمال تشکر را دارم وامیدوارم همیشه سر بلند باشید وبا عزت زندگی کنید.

باتشکر فراوان

 

جهت مشاوره ، روان درمانی و هیپنوتیزم درمانی یا آموزش خود هیپنوتیزم نوسط دکتر سعادت الله روحانی با شماره های زیر بگیرید :

 

  •     تلفن های تماس با ما ( مشهد ) :
  •            ۳۶۰۶۰۸۶۹
  •            ۳۶۰۸۷۳۱۵
  •            ۰۹۱۵۳۱۴۸۰۰۵
  •            ۰۹۱۵۰۰۱۸۰۰۵
  •  آدرس کانال ما در تلگرام : 
  • ravanshenasiebehroozi@ 
  • آدرس سایت ما : 
  • .www.hypnosrohani.ir
  •  آدرس ما در اینستاگرام :
  •   dr.saadatallahrohani