آرامش عالی در جلسه کنکور به کمک هیپنوتیزم

آرامش عالی در جلسه کنکور به کمک هیپنوتیزم

 

نظر دانش آموز و مادر ایشان که اضطراب وی برای جلسه کنکور تجربی با هیپنوتیزم مدیریت شد

 

کنکور یک رقابت و امتحان بزرگ است و یک استرس بزرگ محسوب می شود و بسیاری مدیریت این استرس را یاد دارند ولی بعضی مغلوب این استرس بزرگ می شوند و کیفیت درس خواندن  آنها پایین می آید و بخصوص در سر جلسه آزمون کنکور ، افت شدید عملکرد می یابند و با ناباوری ، علی رغم انتظار اولیاء خود و اولیاء مدرسه ، کنکور را به خاطر اضطراب جلسه خراب می کنند . جلسات مشاوره و روان درمانی و بخصوص هیپنوتیزم درمانی ، یاری گر خوبی برای این افراد می باشد. دانش آموزی کنکوری با اضطراب بالا به اینجانب مراجعه کرد که همکاری درمانی خوبی هم نداشت اما حس کمک گرفتن خوبی هم داشت. تمام جلسات با حضور مادر ایشان به عنوان کمک درمانگر برگزار شد. به لطف خداوند جلسات خوبی برگزار شد و سه نوبت هیپنوتیزم ( علی رغم سطح پایین هیپنوتیزم پذیری ایشان ) انجام شد . با به کار گرفتن تجارب و مهارتهای لازم هیپنوتیزمی، از هر هیپنوتیزم پاسخ بهتری حاصل شد و گزارش پایین آمدن سطح اضطراب را می دادند . شب قبل کنکور که برای هیپنوتیزم نهایی آمدند ، مراجع گفت خیلی ریلکس است و اینقدر ریلکسی خوب نیست و حالش را بد می کند!؟ هیپنوتیزم نهایی انجام شد و باحس خوب جهت شرکت در آزمون ، مطب را ترک کردند.

آنچه می خوانید نظر این دانش آموز و مادر ایشان بعد از شرکت در آزمون کنکور می باشد :

نظر دانش آموز :

وقتی واسه ی اولین بار اومدم پیشتون ، به یک بن بست تو زندگی ام خورده بودم. یک حالت گنگ که نمی دونستم باهاش چی کار کنم . ولی بعد از چند جلسه که بهم مشاوره دادین و چند راهکار معرفی کردین خیلی حالم بهتر شد و یک روزنه ی امید توی زندگی ام پیدا کردم . به نطرم بهترین جلسات این مشاوره ، جلسات هیپنوتیزم بود. من خودم خیلی اعتقاد به هیپنوتیزم نداشتم و به نطرم چیز خیلی عجیبی بود ولی با هیپنوتیزم هایی که انجام دادین سر جلسه ی کنکور به طرز عجیبی استرس نداشتم با این که کنکور سختی هم بود و امیدوارم که بتونم نتیجه ی خوبی هم بگیرم .

در کل بابت زحماتی که کشیدین ممنونم

نظر مادر دانش آموز که همراه وی در جلسات حاضر می شد :

دخترانم در مدرسه ی امیدوار تحصیل کرده و می کنند . چندین بار در جلسات سخنرانی و مشاوره  ای آقای دکتر روحانی شرکت کرده و مهارتشان را در زمینه ی هیپتونیزم شنیده بودم . حتی کارت ویزیت ایشان را به مدت چند سال در منزل داشتیم .

باتوجه به شرایطی که امسال دخترم پیش رو داشت (کنکور) و وضعیتی که قبل از آزمونهای مهم داشت ؛ علائمی مثل سردی انگشتان ، استرس و بی قراری و اضطراب ، تهوع و استفراغ و بی خوابی و زود بیدار شدن و … خیلی نگران چگونه گذراندن امسال بودم .

تا این که یک روز به درخواست دخترم (که من می خواهم با یک مشاور صحبت کنم ) از آقای دکتر روحانی به صورت اورژانسی وقت گرفتم (با گریه در خواست کرده بود که با یک مشاور حرف بزند )

اقای دکتر از دخترم پرسیدند که به تمایل خودت به مطب آمدی ؟ چون جواب مثبت بود کار درمانی را شروع کردند .

در جلسات ابتدایی تمام هدف ، شناخت شخصیت و بعد های درونی دخترم ، ترس ها ، اضطراب و علت های آن …. بود . با استفاده از آزمون های روان شناسی به لایه های درونی شخصیت دخترم شناخت پیدا کردند و برای هر موردی که دچار مشکل بود مثلا کمبود اعتماد به نفس راه کارهایی ارائه می دادند .

در جلسات پایانی تا امتحان کنکور ، از هیپنوتیزم درمانی ( با توجه به مهارت و تخصص شان ) استفاده کردند . که برای تلقین و القای فضای امن و بی استرس و ریلکس کردن و تسلط بر خود و نحوه ی مواجهه با مشکلات ، به نظر من بسیار مهم بود .

در خاتمه ، آنچه انتظارش را داشتم پیش آمد. دخترم در روز آزمون خیلی آرام ، ریلکس و بدون استرس ، گریه یا سردی دست به حوزه ی کنکور رفت . حتی یکبار نگفت که  سردم هست. حالت تهوع دارم. می ترسم و …  این نتیجه برای ما با توجه به شناخت قبلی که از دخترمان داشتیم ، بسیار عالی بود .

بسیار بسیار از زحمات شما سپاس گذاریم . امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید

………………………………………………………………………………………………………………………………..

جهت مشاوره ، روان درمانی و هیپنوتیزم درمانی یا آموزش خود هیپنوتیزم 

نوسط دکتر سعادت الله روحانی

با شماره های زیر بگیرید :

  •     تلفن های تماس با ما ( مشهد ) :
  •            ۳۶۰۶۰۸۶۹
  •            ۳۶۰۸۷۳۱۵
  •            ۰۹۱۵۳۱۴۸۰۰۵
  •            ۰۹۱۵۰۰۱۸۰۰۵
  •  آدرس کانال ما در تلگرام : 
  • ravanshenasiebehroozi@ 
  • آدرس سایت ما : 
  • .www.hypnosrohani.ir
  •  آدرس ما در اینستاگرام :
  •   dr.saadatallahrohan